Speelclubs

Klein, maar niet meer de kleinsten: de Speelclubs (8-10 jaar).
Sommige Chirogroepen hebben geen pinkels, daar zijn de speelclubs de 6 tot 9-jarigen. Maar onze Chiro heeft zowel Pinkels als Speelclubs.

Speelclubs houden van spelen, zo simpel is dat! Ze ontdekken de wereld en zijn onnoemelijk nieuwsgierig. Ze dollen en rennen door het bos, verkleden zich en kruipen allemaal samen voor of zelfs in de poppenkast. Of ze trekken erop uit voor een tocht vol spelletjes, plezante liedjes en gekke opdrachten.

Ze worden ook al wat mondiger: de leiding zal het geweten hebben! Bij de speelclub leren kinderen al wat meer samen spelen. Vriendschappen (en kliekjes!) ontstaan, banden worden gesmeed.

Wil je weten welke activiteiten de Speelclubs dit trimester zoal doen, klik dan op Flupje Mazzel en je komt op het boekje van de Speelclubs !

Speciale mededeling van je leiding :
Af en toe houden wij activiteiten die niet doorgaan in de Chiro of die niet op een zondag plaatsvinden.
Voor deze activiteiten volgt nog verdere informatie die je kunt terugvinden op deze site en op de facebookgroep.